sobota, 29 listopada 2014

Jezus - mój Przyjaciel

Jezus - Twój Przyjaciel
Jeśli któregoś dnia poczujesz, 
że chce Ci się płakać.
Przyjdź do Mnie...
Nie obiecuję,
że Cię rozbawię,
ale mogę płakać razem z Tobą...
Jeśli któregoś dnia zapragniesz uciec,
nie bój się przyjść do Mnie ... 
Nie obiecuję,
że Cię zatrzymam,
ale mogę pobiec z Tobą... 
Jeśli któregoś dnia nie będziesz chciał nikogo słuchać.
Przyjdź do Mnie....
Obiecuję być wtedy z Tobą
i obiecuję być cicho... 
Ale jeśli któregoś dnia przyjdziesz
i nikogo nie będzie ... 
To znaczy, że jestem najbliżej, bo niosę Cię na Swoich Ramionach ...

Twój Przyjaciel



Przyjaciela mam co pociesza mnie
Gdy o Jego ramię oprę się
W Nim nadzieję mam uleciał strach
On najbliżej jest zawsze troszczy się

Królów Król z Nami Bóg
Królów Król z Nami Bóg
Jezus x4

Przyjaciela mam co pociesza mnie
Gdy o Jego ramię oprę się
W Nim nadzieję mam uleciał strach
On najbliżej jest zawsze troszczy się

Królów Król z Nami Bóg
Królów Król z Nami Bóg
Jezus x4
Jezus x4



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz