środa, 19 listopada 2014

przeminie cały ten świat ...

"Jezus powiedział do swoich uczniów: Będą znaki na słońcu, księżycu i gwiazdach, a na ziemi trwoga narodów bezradnych wobec szumu morza i jego nawałnicy. Ludzie mdleć będą ze strachu, w oczekiwaniu wydarzeń zagrażających ziemi. Albowiem moce niebios zostaną wstrząśnięte. Wtedy ujrzą Syna Człowieczego, nadchodzącego w obłoku z wielką mocą i chwałą. A gdy się to dziać zacznie, nabierzcie ducha i podnieście głowy, ponieważ zbliża się wasze odkupienie. I powiedział im przypowieść: «Patrzcie na drzewo figowe i na inne drzewa. Gdy widzicie, że wypuszczają pączki, sami poznajecie, że już blisko jest lato. Tak i wy, gdy ujrzycie, że to się dzieje, wiedzcie, iż blisko jest królestwo Boże. Zaprawdę, powiadam wam: Nie przeminie to pokolenie, aż się wszystko stanie. Niebo i ziemia przeminą, ale moje słowa nie przeminą.Uważajcie na siebie, aby wasze serca nie były ociężałe wskutek obżarstwa, pijaństwa i trosk doczesnych, żeby ten dzień nie przypadł na was znienacka, jak potrzask. Przyjdzie on bowiem na wszystkich, którzy mieszkają na całej ziemi. Czuwajcie więc i módlcie się w każdym czasie, abyście mogli uniknąć tego wszystkiego, co ma nastąpić, i stanąć przed Synem Człowieczym. " (Łk 21,25-36)



Przeminie cały ten świat
Przeminie to co na nim masz
Przeminie morze i ląd
Ale nie zachwieje się Wszechmocnego Tron
Ojciec, Syn i Duch będzie rządził wciąż.

Dziękuję, że zależę od Ciebie
Mój Tato, Który jesteś w Niebie
Jezu moje życie Twoje jest
Duchu Święty ześlij prawdy Swojej deszcz
Bo chce naprawdę żyć,
Bo chcę posłusznie iść tam gdzie Ty

On przyjdzie kolejny raz,
Bóg przyjdzie i osądzi świat,
On przyjdzie do dobrych i złych
Sprawiedliwy Jego Tron, nie zachwieje się
Ojciec , Syn i Duch ponad wszystko jest .

Dziękuję, że zależę od Ciebie
Mój Tato, Który jesteś w Niebie
Jezu moje życie Twoje jest
Duchu Święty ześlij prawdy Swojej deszcz
Dziękuję, że zależę od Ciebie
Mój Tato, który jesteś w Niebie
Jezu moje życie Twoje jest
Duchu Święty ześlij prawdy Swojej deszcz.

Życie me składam dziś u Twych Stóp
Wszystko co tylko chcesz we mnie zrób ...


...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz