sobota, 15 listopada 2014

List od Jezusa

 Moje dziecko!Bardzo Cię kocham. W moich oczach jesteś godne Miłości. Stworzyłem Cię dokładnie takim jakim jesteś. Nie myśl źle o sobie, bo nie widzisz siebie takim, jakim ja Ciebie widzę. Właśnie takim Ciebie kocham. Odpoczywaj w mojej Miłości. We wszystkim miej świadomość mojej Obecności. Daje Ci cierpliwość, radość i pokój. Postaraj się dostrzec moje czułe, troskliwe dary. Przecież jestem Twoim Pasterzem i chcę Cię prowadzić. KOCHAM CIĘ!!! Nie zajmuj się zbytnio sobą, to ja odpowiadam za Ciebie i nie pozwolę by Ci się stało coś złego! Będę Cię zmieniał w sposób subtelny i delikatny, lecz nie koniecznie wtedy gdy sam się będziesz o to starać. Nie chcę walczyć przeciwko Twoim wysiłkom, więc i Ty nie walcz ze mną. Raczej odpocznij w mojej Miłości. Tak bardzo pragnę i tęsknię za tą chwilą, gdy będę mógł Cię Kochać w Twojej Wolności. Ciągle chcesz być "Kimś", a przecież tylko ja wiem kim Jesteś naprawdę. Uspokój się. Moja Miłość wystarczy. Zaspokoję wszystkie Twoje potrzeby. Popatrz na mnie:

Kocham Cię !!!



...






Zachwycam się, gdy patrzę na Ciebie, w Twoją twarz.
Zachwycam się i myślę, że
warto jest za Ciebie umrzeć.

Ref. To Ja ukochałem Cię od wieków
Właśnie tak, do szaleństwa i bez granic.
To Ja, Twój Bóg i Pan
Mówię Ci dziś: kocham Cię.

Każdy dzień chcę zaczynać razem Tobą.
Może wiesz, jesteś najważniejszą osobą.
Jeśli chcesz, zbawiaj ze mną świat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz