piątek, 12 grudnia 2014

szaleństwo zielonej miłości ...

Twój Krzyż, Jego Ramiona mnie oplatają
Twój Krzyż, prosty drewniany, a jakże wielki
W Jego wnętrzu mała monstrancja
Twoje Ciało
I pięć stróżek Krwi błogosławi ziemię
Naucz mnie umierać.
Duchu przyjdź, Duchu przyjdź
O Duchu Święty przyjdź!
Duchu przyjdź, Duchu przyjdź
O Duchu Święty przyjdź!
Pewnego dnia objęły mnie Ramiona Krzyża
Przytuliły mnie mocno do Twojego Serca
I ujrzałem w każdym upadku moim płomień miłosierdzia
A w każdym powstaniu zwycięstwo nadziei
Że jedna kropla Krwi Twojej
Spadając na mą pustynię
Zrodzi szaleństwo zielonej miłości
Spadając na mą pustynię
Zrodzi szaleństwo zielonej miłości




dziś piątek - dzień Męki i Śmierci naszego Pana Jezusa Chrystusa 

bardzo bliska mi piosenka, po każdym słowem się podpisuję ... szaleństwo zielonej miłości ... 

...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz