wtorek, 24 lutego 2015

bliskie bliskie bliskie

***
błądzisz?
nie patrz za siebie
nie patrz pod nogi
nie patrz przed siebie
spójrz w Niebo!
***
Jak słońce wychodzi zza chmur, tak Bóg nad nami rozjaśnia Swoje Oblicze - Światłość Chrystusa rozjaśni każdy mrok.
Miłosierdzie Boże
***
"Bądźcie świętymi, bo Ja jestem święty, Pan, Bóg wasz." Kpł 19, 2
Dzieci uczą się od swoich rodziców - o naśladowaniu rodziców. :)
***
hm... nikt nie wierzy w przesądy, jak się dziś okazuje
to dlaczego akurat dziś o tym piszą?
***
"Bracia: Nie jest dla mnie powodem do chluby to, że głoszę Ewangelię. Świadom jestem ciążącego na mnie obowiązku. Biada mi, gdybym nie głosił Ewangelii.
Gdybym to czynił z własnej woli, miałbym zapłatę, lecz jeśli działam nie z własnej woli, to tylko spełniam obowiązki szafarza. Jakąż przeto mam zapłatę? Otóż tę właśnie, że głosząc Ewangelię bez żadnej zapłaty, nie korzystam z praw, jakie mi daje Ewangelia.
Tak więc nie zależąc od nikogo, stałem się niewolnikiem wszystkich, aby tym liczniejsi byli ci, których pozyskam. Dla słabych stałem się jak słaby, aby pozyskać słabych. Stałem się wszystkim dla wszystkich, żeby w ogóle ocalić przynajmniej niektórych. Wszystko zaś czynię dla Ewangelii, by mieć w niej swój udział." (1 Kor 9, 16-19. 22-23 "Biada mi, gdybym nie głosił Ewangelii"). Wiem, że jeszcze braki, ale wszystko przez Jezusa Chrystusa, w Chrystusie i dla Niego samego, a z Nim i przez Niego i w Nim dla nas.
***
Niektórzy , a zwłaszcza niektórzy szczególnie, wzywają grzeszników do nawrócenia ... i gdy jakiś grzesznik poważnie potraktuje to wezwanie, to nie traktują go poważnie ... podpisał grzesznik
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz